låtsas som att det regnar.

jag tänker att jag ska kludda privata meddelande till dig
på tunnelbane stationer, på tunnelbanan, på vägar jag vet att du går förbi
men jag är säker på att du skulle missa mina jag saknar dig
och passera med de inbyggda skygglapparna som alla andra i storstaden
kommer du ihåg när jag var den som bad dig flytta hit?
"du kan flytta hit så ska jag lära dig alla tunnelbane linjer på en dag!"
"Haha ALLA? på EN dag?" och så blev dina ögon till två streck
och munnen till ett stort hål
jag kunde verkligen få dig att skratta hämndlöst på den tiden.
innan du strykte min kind en lymmig kväll och bekände
att du tycker min själ är sargad
och det är ingenting man kan ta och göra ogjort.
men ändå, jag vill kludda jag saknar dig på alla tunnelbanelinjer i hela stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0