döden has never looked this good.



nu har jag gått igenom 45 blogginlägg, 15 mail (trött) och alldeles för många appar på gång för att jag nånsin ska tappa intresset. jag är trött trött och även stött på ett nytt ord. vill ni höra? sockerfylla.
känner väl lite igen mig. när jag kom hem för några timmar sen och var dödare än döden smällde jag i mig flera sura godisar på två sekunder. kändes det värt det efteråt? it never does.





idag så regnar det faktiskt i stockholm. jag kommer inte ihåg när det regnade i stockholm sist. 4 månader? hösten 2011?
man underskattar inte värmen från en fårskinnspläd och tända ljus efter att ha anlänt hem dyblöt dragandes på en rullväska.



nu skulle jag kunna spinna vidare och klaga desto mer på den förbannade tidsbristen jag upplever ständigt numera men sanning är att jag är redan le på det här vädret som inte ens har viljestyrkan att rycka upp sig (enligt SiHm) till imorgon så jag byter Sverige- ände och åker på mini-semester till på söndag. 
hela jag ekar av längtan att strosa runt i slottskogen och dricka en cafe au lait på en terass. åh åh. hör på trevligt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0