Ingen vill vara hemma hos mig nu, inte jag iallafall.

Det är helt ofattbart äckligt hemma i min lägenhet. Disk som skriker efter yesklickar och knäckebrödsmulor överallt. Tanken framkallar frenetiskt kliande över hela min kropp. Euw Paula. Men imorgon ska jag städa, skriv opp det! Blommor (nix, jag fick inte dessa heller att klara sig utan vatten) ska bytas ut, damma snuskvråer med äckelddamm, skrubba, fylla upp kylskåp och till och med om vädret tillåter - en vädring så det uppstår korsdrag. Förlåt mina 65 kvadrat, ibland blir det svårt att underhålla dg i det skick du förtjänar. Jag SKA städa upp den förfallenhet när jag avslutar denna veckas överliggningar på övriga orter, imorgon tisdag. Sen kanske jag chockar alla med att bjuda hem nån från jobbet. Men nu ska jag inte säga för mycket...
Bottomline, jag skäms! Inte konstigt att Anna aldrig är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0