några funderingar höguttalade just nu.

skit. jag är så himla hungrig och ingenting finns hemma.
hur ska det gå nu när världens bästa fredrik har arbetat sista dagen på det gemensamma
företaget? kommer jag gå under nu?
jag måste dricka mitt rödvin ekologiskt hädanefter. a m a z i n g
varför hata när man kan älska?
allvarligt. ska jag öppna en makrillburk? jag är nästan svag.
en film? fortsätta serietittandet?
är gå och lägga sig ens en valmöjlighet?
det har varit en bra helg med fint folk.
jag ska inte klaga, mer än att det finns allt för lite tid till allt jag vill göra.
makrill låter ju helt okej. kanske te till?
ibland är allt man behöver att få sova i sin egen säng.
kanske ska göra någon situps innan lampan slocknar

produktivitet, vad - e-  de?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0