Han är min på en miljoner sätt.

Jag älskar hans kärleksljud.
Som hur han snarkar till precis innan han somnar. Då och ingen annan gång under natten.
Som när han tar en första tugga av sin hamburgare. Jag får för i övrigt en lika kärleksfull blick som hamburgaren får innan han ska kyssa mig haha.
Jag älskar att jag förevigt trillar för han på en miljoner sätt. Snubblar över kärlekssaker att jag kan sakna hur han skär löken i smala bitar, när jag själv måste klumpigt skära mina egna.
Det är rosor och hemlagade måltider i en för stor herrskjorta. Jämnt.Och vi fångar varandra hemma i hans tvåa under tiden vi faller för varandra lite djupare. Vi räknar på att så länge jag har hans hud gnidandes mot min, en hand i hans kalufs och en näve som stryker någons rygg så räcker det med varandra. Paradiset är där och vi ska ingenstans utom möjligtvis en sväng till affärn för att köpa ägg och hamburgar ingredienser.

Ps: Det är lika löjligt som det låter Ds:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0