A successful marriage requires falling in love many times, always with the same person.

det var längesen jag hittade de här tangenterna... jag ville mest skriva ner nånting att kunna gå tillbaka till när det regnar in. igår fick han mig att tappa andan igen i ett annat stadshörn. vi var helt plötsligt ett franskt par som man kan se på affischer två som skapar sina egna lyckobubblor där bara vi och händerna i varandras hårbotten existerar. jag tänkte 'snälla snälla sluta aldrig, jag har ju så trevligt och slutar du kommer jag ramla i en liten hög. snälla, fortsätt kyssa mig med ingen tanka på att nånsin någon gång sluta' i två kvart stod vid där och badade i solen och bara hade hjärta för varandra. jag förtjänar en pojkvän som hela tiden får mig att falla hårdare för honom. och en sån karl behåller man. och hånglar upp.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0