Bara kärlek!

jag är lämnad kvar hemma hos honom
med en lussekatt i kistan och ett glas mjölk såklart
så finner jag mig själv inborrad i hans huvudkudde och spinner
hans doft är helt sjukt god.
det borde vara förbjudet att lukta så gott utan kemikalier.
och jag längtar längtar längtar att få hälsa honom välkommen hem i dörren.
med en genomskinlig tshirt, slarvig tofs på sniskan, ett par av hans kalsonger och tjocksockar; välkommen hem den finaste jag vet.
om vi skulle bli separerade nån gång så har jag din doft långt in mellan ögongloben sparad och jag skulle hitta dig igen på två röda.
välkommen hem till oss den finaste jag vet.
Kommentarer
Postat av: Sofia

Fint.

2014-01-03 @ 17:49:17
URL: http://ordomingenting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0