dagens påminnelse.

när jag kommer hem från göteborg ska jag handla på le store, mycket viktigt
och jag ska tjöta mer på rolf och mamma att de ska sätta upp tavlor, ljusdekorationen
och mina hår tängers- behållare till att jag kommer hem...
behöver oftast ingen påminnelse att jaga upp mina folks men jag vill ha det
gjort nunununu. mitt rum kommer bli ganska glassigt.

perfekt timing för att snart ska flytta hemifrån, eller vad säger ni?

nu tror jag att jag vill ha en macka med julskinka på, vad gott

rolf: hur länge blir du borta paula?
jag: hmmmmmm.... (kollade på teve samtidigt)
vi åker hem igen den 5 januari.
r: DEN FEMTE JANUARI?????
j: mhm.....japp. det är cirka en vecka det.
r: åhh vad vi kommer sakna ditt gnäll!

hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0