det tog mig 2 minuter.

jag är nyss hemkommen från jocke, hans pappa är min nya förälskelse:')
så söt, fin och go. skjutsade hem mig från höjden och allt, stort tack!
nu har jag fixat en filmare till våran dansprod. så ni från klassen, om ni läser det här
bäst för er att ge mig minst en kram från varje skalle när jag kommer tillbaka för det!
(eller för att jag är så himla söt)
riktigt coola bilder fick han till från nbv- avslutningen också. kändes konstigt att se sig själv
inzoomad... jag antar att jag inte är tillräckligt egen-kär för att helnjuta av att se mig
själv 'in such an action'

nu ska jag över till morfar och krama adjöken (där har vi iallafall en som blir sentimental
när man ska någonstans. känns skönt att veta att man kommer vara saknad från
nått håll;) och sen ska jag försöka få i mig lite mat. känner mig inte på topp...
hoppas det snart ska ändras. jag vill vara 110! förstår verkligen inte hur jag annars
ska klara våran långa bussresa utan att vara minst hundra... det kommer bli kämpigt.
jag vill må bättre, men tydligen skiter alla i min vilja.
jag börjar bli less på att inte må reko, faktiskt.
men man uppskattar dom fina ögonblicken i livet mer, som typ när man sover.
när man inte känner nånting, då mår man som bäst.

when are you going to leave my mind alone?
ehehe, när ska paula ta hand om packningen då .ett fet stort frågetecken jag är
alldeles för lat för att besvara... vadå, jag har hela dagen på mig? (17.39)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0