girls just wanna have fun.

vad jag bestämt vi ska hinna med i göteborg:

¤ shoppa galet mycket på galet mycket mer varierande butiker än vad lilla norrland kan fresta oss två med. varken jag eller matilda vet vad vi ska ha på oss på nyår (opsie)

¤ vi ska fika en massa på olika cafeér var dag. men även ta en take -away. det är faktiskt en liten töntig grej som jag saknar jättemycket här uppe i norrland. äta, dricka på vägen...
¤ minst ett biobesök. prio ett: twilight! (läser boken) sen maybe.. australia?
¤ vi ska festa med hisingens galna a- lag (i love my life)
¤ vi ska surpla vin
¤ vi ska surpla vin medans vi lagar mat
¤ färga håret! (vems får ni veta senare..)
¤ vi ska dansa loss, hela göteborg måste veta att vi är esteter
¤ ni kommer se oss vid åtskilda gånger vandra längs avenyn
¤ antagligen kommer vi gapa lite på varandra under vistelsen, så lika bra att ha med det som en punkt..

och hmmmm... det verkar vara mer likt en plan för 2 dagar i storstan, men vi ska dryga ut planeringen, jag lovar. det finns säkert hundra andra punkter jag glömt bara för jag är typ senil! men kul ska vi ha längs vägen. hohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0