hihi.....heeeej

hein blåååggen!

fan vad dålig jag är på att hålla det jag lovar, det är nämligen väääldigt svårt att ta
sig tid att uppdatera sidan... igår kom vi fram trötta, sega och lyckliga.
imorse försov vi oss, 2 timmar. efter tagit tummen ur baken släpade vi oss till centrum.
och jag har fortfarande inte efter alla timmars traskande hittat "THE DRESS"
så imorrn fortsätter racet...
ont i skosulorna har både jag och matilda och vi är helt sluuuttt som artister just nu!

vårat nyår kommer nog bli så att jag och matilda ska först äta på finresturang
mitt i centrum och sen ska vi möta upp en massa graps och sen blire krogen!
sen händer det väl en jääkla massa kaos och roligheter emellan!

sen kan jag meddela er hemma att det tyvärr går dåligt på pappa fronten.
faktiskt jättedåligt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0