i pronounce myself quilty.

okej, jag är dålig på att organiser saker.
jag kan planera otroliga grejor, och kan skriva hundra listor i förväg
men när det väl kommer till kritan är allt som är övers lathet och
dålig planering.

imorrn åker jag till göteborg med min kära vän matilda.
hehe *perfect timing att öppna upp bloggen* - yes sir. eller inte riktigt.

jag sitter och pinas i detta nu med världens håll-igång- mensvärk plus
att jag tror att någon innanför mitt pannben bankar med en liten hammare..

jag ska packa, packa miljoners saker som såklart inte får glömmas hemma.
en vecka ska vi vara borta, jag ska träffa pappa, shoppa loss, supa mig redlös på
nyår (vad annars) och njuta när jag är i storstaden. jag och matilda har en egen
lägenhet i våra ägor i cirka veckan. (vi är på väg norrut igen den 5 jan..)
och vi ska laga våran egna middagar och bara må.
vi kommer vara galna på varandra redan på bussresan ner (14 timmar...peppapeppa)
men vi kommer också ha galet roligt! som de schyssta individerna vi e.

och nu ska jag bunkra upp med min senaste last, ekologiskt te och försöka få
ordning på både packning och värkar! so long!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0