laptops uppdate.

"DET ÄR ETT JÄVLA SKÄMT!"

03.46 vaknade jag av gogongen
eller mobilen, kan man urskilja dom?

jag tror allvarligt att någon däruppe njuter av att iiiiinte vara på min sida.
ett jävla mandomstest, och det är riiiktigt orättvist!

vi har inte ens åkt iväg på resan än M & jag och ändå
låter jag redan som henne
"så jävla ovääärt!"

....det är piss faktiskt.
nu ska jag försöka somna om.
var trots allt klarvaken till halv fem inatt av händelsen eller ska jag våga nämna
peeersonen utan att bli än en gång ut-skrattad av someone up in the blue..

det är inte alltid man får såna här guldchanser.
VARFÖR gud, whyyyyyyy.
(minst 3 gången jag frågat han/migsjälv det på 3 dagar)
...natti
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0