och folk påstår att jag borde ha en annan hårfärg..

idag när jag strögick på åhlens så helt 'out of the blue' föll mina ögon på en viss hylla...
en hylla fylld med hårgrejs i mini- format!

allt en flicka som aldrig kommer passera 1.60 gränsens kan tänkas vilja ha, format.

p-e-r-f-e-c-t

JAG VAR I LILLEMANS VÄRLD! tyyp. allt jag fick med hem är så sött...

(jag köpte två schampoo, ett torrshampoo och ett balsam för typ.. 80 spänn? rena guldgruvan!
sen köpte jag ytterligare lite hårgrejer som är bra att ha hemma helt enkelt (nej, inte hårspray..) 
så nu vill jag nästan ha en sån där stor neccesär som jag kan ha sånt i,
plus mina hårtångar när man är på resande fot.
jag önskar nästan att det fanns en extra julafton lurandes runt knuten.
nästa gång man ska få presenter är vid studenten..
och mjaa, vill ju inte riktigt behöva vänta såpass länge!)

nu folks,
nu klickade tekokarn, fairtrade te med smak av grape och äpple coming up!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0