right in your faces!

det trodde ni inte va, att jag skulle vara back on track i bloggträsket redan.

för mig känns det som att ha varit borta i miljoner år ....
i och med att jag tog bort min blogg fullständigt måste jag börja om från scratch
med allt som heter från bloggens utseende till vilka läckerheter jag skulle kunna tänkas
lägga ut denna gång, i denna nya veva.

de flesta undrar säkert vart jag varit och hur jag mått och mitt diskreta svar,
med respekt mot mitt egna privatliv, är att det endast dagas ljusa stunder.
jag har varit i den mörkaste hålan och jag tänker aldrig dimpa dit ner igen..

så här kommer.... jag. igen.
jag hoppas ni väntar in fler stäver som komma skall smycka denna sida.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0