after all, how many ways can a heart be mangled and still be expected too keep beating


våga inte att komma tillbaka...

det fina otroliga vädret håller i sig. yey! jag har lovat mig själv att gå ut(när?)
på en prommis idag men snart kommer hela glada släkten som får plats
i härnösand på påskmiddag. och jag har lovat mig själv att minst dammsuga
mitt rum innan de anländer efter fyra.... suck. jag hatar att påminna mig
själv om allt som måste göras när man har lov. låt mig leva?!
nej, att vänta med beskymmrerna hjälper inte, imorgon kommer flera.
dags att checka av listan en aning. några punkter måste jag väl hinna med?
vi hörs for a recall later darlings. puss!
Kommentarer
Postat av: EMMA

jag kommer hem imorn :D

2009-04-13 @ 15:14:23
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0