ännu en distraktion...

jag surfar och...jag är inne på
hemortens, vi kan säga, "populäraste" fotbollsförenings hemsida!
(http://www.ifalgarna.se)

småskrattar för mig själv när jag går igenom truppens småinfo.
gubbar på 22 och uppåt som svarar vad de gör på fritiden och så.
japp jag fnissar som en liten tjej. anton har bland annat svarat:
Favoritmaten är Farmors köttbullar"  självklart har jag antagit att det
förekommit oseriösa svar. som till exempel när en man svarade
vad han lyssnade på och svarade: sahara hotnights, då hoppades jag...
dock gör det mig lite lugn. nu kan jag åldras utan några nojjor alls.
eller vänta. det kanske bara gäller det andra könet?! eh eh.
jag tar itu med nojjandet om några år.

nu ska jag anstränga mig. försöka mer. vem är frivillig att piska?!
samhälle b....samhälle b..... aooooo..... kom igen.... samhälle b....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0