chicago kommer visas imorgon, 18.00, sundsvalls teatern

gaaaash. vilken energikrävande dag!
och det kommer bara bli värre imorgon... då har jag & frida
till en början typ nationella i engelska c (?) = utmattning!
sedan har jag en vanlig danslektion med mina klassisar och
efter det har jag ytterligare dans...puuuh. ska käka och fixa till
mig hos matilda sen och efter det är det dansens dag firande.
sundsvalls teatern kl 18 startar det igång. jag ska dansa i en
utmanade topp och nätstrumpor.. yeye. ni måste definitivt
svänga förbi om ett intresse för dans finns. det är min onsdag det!

puuhh... rentav utmattande att bara skriva ner det...
bäst att döda några hjärnceller av lite tvtittande..patrick jane, mhm.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0