four is the magic number tonight.


Fyra tv-program jag brukar se:
glamour
greys anatomy
the mentalist
gilmore girls (jag skäms)

Fyra saker jag gjorde igår:
dansade
klunkade vin
sov (uppenbarligen, och överallt också!)
vimmlade

Fyra saker som står på min önskelista:
ett sommarjobb (GUD, snälla!!!!!!!!!!)
att den här studentklänningen blir the IT dress
en kamera, gärna en dyr en
att jag kommer in på danscenter och maja också.

Fyra saker jag avskyr:
konflikter
elaka människor
hjälplöshet
att ständigt behöva bevisa att man duger. vad man förtjänar.
jag är less, är inte ni alla andra människor det också???

Fyra saker jag tycker om att göra:
dansa
läsa lyrics.
fika
resa

Fyra saker jag åt igår:
fil- flingor
skagenbaugette
kotletter
potäter!

Fyra saker jag skulle kunna tänka mig döpa mina barn till:
stefan
danny
melody
öppen för förslag (hon ska inte heta det)

Fyra jobb jag skulle vilja ha:
jobba på cafe!!!!!!!!
hm, språkledare
programledare för när & fjärran<3

fast jag och maja ska ju öppna en dansskola!

Fyra snabbmatsställen jag gillar:
big boy!
donken!
subway
eh...eh... all möjliga take away fika i världen!

nu vet ni allt om mig som går att veta. eller?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0