have left my horsepower in the garage


jag blir alltid gaaaalet spralligtlycklig när sommarkläderna åker fram!
idag blir det en av mina finaste sommarklänningar.


åh, idag känns det verkligen att det är en ny dag. finare väder
och jag är utvilad och glad! allt är som det ska vara. det blev iofs
bara bättre när dagen började med att jag klv upp, satte på mig bikinin
och satte mig ute, och se man på, jag har till och med fått en bikinilinje!
med lite sol imorgon kanske den rentav stannar, hohohooo

snart nalkas släktingarna från byn med min balklänning(!) och
vi ska bjuda på en lätt lunch, sjukt bra med besök, det gav mig en
andledning att städa (ser ut som skit!) mitt rum bland annat.
inte en chans att någonting kommer sänka mig denna soliga dag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0