he said i won the battle but i lost the war and now my head is sore


ifall ni glömt bort hur jag ser ut..

godmorgon allihopa! rått väder ute, sunshine within.
ska snart iväg till emz, och sedan vidare till indal. kind of sweet
en sleep over med en kär vän är verkligen på plats... och jag behöver
få tänka på nånting annat och hälsan, än just den 5:e.
youknow, det är bara 2 dagar kvar till premiären...
jag vågar utlova att söndagen kommer att bli någonting alldeles xtra!
alla som bestämt sig för att komma och stötta, kommer att förstå
preciesly vad jag menar. jag vill dela min speciella dag med alla!
sista föreställningen ni kan se dessa ES3or live i samma föreställning.
jag föreslår att boka en biljett NU!

nu ska jag avnjuta internet lite till då jag försummat alla bloggar i all
idel dansträning och sedan ska jag bussa ner till sundsvall. trevlig friday!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0