helt j-vla pretty amazing!

jag har köpt en studentklänning! ÄNTLIGEN! *gör mini-vågen*
jag som slutligen trodde jag skulle få stresshandla en på måfå
två dagar innan själva studenten så kräsen som jag är... men hurra!
iofs kan den sitta jävligt konstig och i värsta fall får jag retunera den..
men ah vilket mästerverk till bakelse den är. håll tummarna för mig.
när den väl har kommit känner jag nog mig tillräckligt safe att
lägga upp en bild här!... fan vad nöjd jag är.


hehe, nog om kvällens nyhet. ikväll har jag kört bil och handlat
på coop. liksom, nu är jag vuxen! nu är jag nöjd. nu vill jag bara
ha maja som inneboende, våran lägenhet, egen bil och dancing for
my life så är jag ääääännu nöjdare! liksom!

jag grät inte till greys idag, jag tror jag har tappat gnistan. 
bäst att gå och lägga sig! imorgon blir en låååång dag.
men mycket fun ska det bli! puss pussgurkor! hörs på torsdag! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0