homecoming.



nu har slusket anlänt hem. through sunshine, för gu vilket vackert väder det är!
jag fann ägget på min sängkant (som ni ser) när jag kom hem, så nu vare
tänkt att jag ska käka upp alla gramm som jag svettats ut den här veckan!

igår var en fin kväll.jag gillade urartningen mest för början av förfesten innebar
hockeyspel på storskärmen hemma hos tvillingarna billmans...
dans, vinklunkning och lite kärvänliga esteter blandat med hockeyboy var faktiskt
helt okej! vimmel på krogen var inte heller fyy skam med en jkla massa folk!
dock efter några timmar hann allt dansade med mig och jag somnade i ett hörn..
PÅ KROGEN! fattar inte... sen drog en danssugen kille upp mig och efter ännu
mera dansande var vi äntligen på väg hem till majsan och törnrosa sömnen.
helt jävla fucking lovely.... bra avrundning på denna vecka indeed!

och nej izabel... jag har ingen avsikt att gå ut ikväll igen.... herregud......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0