I really dont care if youre lying a lot.

jag har smått ångest över att inte ha fått nånting gjort idag, buggers.
det verkar som om att mitt lilla solo kommer att få påtas med mitt i natten..
för nu kör jag kosan mot sundsvall, ska se en dansföreställning som jag
har riktigt stora förväntningar på! can´t recall vad uppsättningen heter, men 
ryktet går att det ska vara slash musikal. jag tycker det låter wicked!
innan dess ska jag hämta upp mattus i timrå med toyotan och jag hoppas
stenhårt på att hon är sugen för donken käk.  yes indeed, donkenmat in my..
... hmhm ja ni vet vad. hungrig är jag iallafall.

no time to spare. later alligators, chicks and dicks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0