im talking about roots sang flo rida directly in my right ear.

jag känner mig lätt i sinnet (har inget med förra inlägget att göra i assure u)
och vill bara lyssna på musik.... med wyclef jean till exempel. you know what
i mean then?! känns ganska sick att jag sitter med plugg.... med anna som har
äntligen somnat i min säng och det är sista rushen innan studentens alla
festligheter för mig. så, upp till bevis paula mellberg. jag är knappast den som
pallar trycket av vikten av skolarbete (räkna: magkatarr 3 gånger, en 4e på ingång)
men detta ska grejjas. hela läxlasset, i simply must. let´s do this shit, bless me!
jag tänker på de som är ute ikväll, i envy, not the alcohol, utan allt dansande.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0