IN THE SPOTLIGHT, paula natalie mellberg canto

obs! dance garbage.

okej. det är dags. sista inlägget innan premiären.
RISK för att jag börjar hyperventilera och att stäver tappas bort
på vägen. but i'll do my best.

jag är a fool som verkligen går in helhjärtat i min plan att först duscha,
se på robinsson och sedan vid din sida kommer att få mig ko-lugn.
jag lurar mig själv. fasaden spricker snart av all kolsyra, eller "kokande-
vatten" under min hy. min hy som är felfri at the moment, långt ifrån vad
den kommer att vara efter den här veckan, all scensmink efter alla
uppträdande.. inte särskilt beautiful. jag är sjukt nervös över morgondagen
eftersom majoriteten av alla jag bryr mig om kommer att dyka upp imorgon.
premiären är den viktigaste showen denna vecka för mig.
jag är spyfärdig över pressen... pressen att bland annat leverera good shit
i "mina danser", jag är självklart livrädd över att inte prestera mig.
men jag älskar att stå på scen. jag älskar att ha ljusskenet lekandes över mig.
mitt andrenalin som är min ovän kommer att ha en ljuv effekt efteråt. när min klass
ska skåla efteråt på biteline och min kropp kan äntligen ta emot lite näring. 
då kommer jag må som kungen. eller kanske, if i have bad luck, riktigt riktigt low.
och det är det som skrämmer skiten ur mig, alternativet. allt eller inget,
jag kommer ge bort mitt hjärta imorgon. BÄRA ELLER BRISTA, this is what i live for.

imorgon är hitills den viktigaste dagen i mitt liv.
Kommentarer
Postat av: jennsan

Det kommer gå bra imorgon!! Önskar dig lycka till beauti!!!:)

buppen[email protected] btw!=)

puss!

2009-04-04 @ 20:55:11
URL: http://mariannejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0