its going to be some good shit!

idag har jag repat, ljussatt och fått ont i fossingarna heeela dagen.
var på sundsvalls teatern kl 9 imorse och kom hem strax innan sju (!)
och nu har jag gosat lite med min bebis (anna) och pratat i telefon.
det är baske mig inget bra på tv på torsdagar, så efter duschen ska
jag lägga mig. vila fotsulorna... vila sinne och själ.

vi blev fotade för inte så länge sedan av en fotograf, idag fick vi se resultatet.
OHH SÅ FINT DET ÄR! så snygga vi är..... skitfint redigerat och alla ser
verkligen ut som prima ballerinor ABSOLUTE och man vill bara ta med sig alla
hem... så vackra är vi på de svartvita fotografierna. show the world

imorgon är det mys på annan ort. resten är en hemlis. pöss!


två simpla kopior tagna av en simpel digis utan ljus och redigering. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0