jag skriker inuti mina väggar av marmor.

jag har spenderat timmar på youtube och upptäckt fresh new hiphop music.
alla tycks släppa nya album samtidigt?! inte mig emot...
jag behöver den musiken för att dansa. och jag behöver dansa för att överleva.
ni förstår mönstret? annars i överlag har det varit en ganska kass dag, jag tänker
inte ljuga i bloggen! min brain har inte alls velat fungera och sedan utlöstes det 
med magvärk så då har jag inte heller fått någonting gjort. ångesten över allt sista
plugg sitter som en kvävande kork i halsen... usch, ge mig 2 veckor lov till.
jag bryr mig inte ett dugg om att det är nära nu, tills allt sittande vid skolbänken
firas som över. jag behöver extratid för att få det här att gå runt.. gnissla tänder
-någonting jag är bra på! jag ska försöka komma på bättre tankar och få den här
hjärnan att börja fungera så jag får de betyg jag förtjänar. gött mos allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0