just me... and me

jag är helt fcking genialisk! jag ville bara säga det.
min uppsats är något av det bästa jag har gjort, den är inte klar än
men jag känner det. jag är i mitt esse! det sämsta med skolan är
att det är så mycket shit at the same time så man hinner inte alltid
vara genialisk. dessvärre. jag vet klockan. jag känner varje sek ticka
förbi. men jag är inte klar än. jag är fcking genialisk....

mamma väckte anna från min säng också - massa svordomar- och la henne
i hennes säng. men kanske lika bra, ungen skulle bara trilla ner från
sängkanten om hon hade sovit med mig. Wildcat! jag rullar tydligen
mest bara runt i sängen om nätterna.... fråga vem som helst...
Wildcat.

nej kissemissar. dags att återgå to normal sense. Vad det nu är?
natti på de som inte pallar trycket!



got some edge? i know i did! (märk: imperfekt)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0