kuriosa.

äta myror vitlök?

en tjej i klassen är magsjuk. tydligen så funkar inte vitpeppar simpa..
BAD TIMING! och för att förebygga? googlade och fick sub. som
fil, yoghurt, vatten och vitlök svar på kurer. riktigt intressant faktiskt.
tur att jag inte ska ut ikväll..... jag ska trycka i mig allt nämligen.

innan jag åkte till sundsvall i fredags så skrev jag upp på våran inköpslista att
jag  vill b.la ha juice, bananer och redbull. och vad får jag av mamma?
jo en lapp på min kudde som hänvisar till SJU A4OR i ett jävla faktahäfte om hur
"hemskt" det är att drycka energidryck och så har morsan kommenterat i hörnet
(jag vill inte att min dotter ska få hjärtkramp. så deså!)
...sött tycker ni. j-a-g blir irreterad. allt måste man göra själv.....
nu ska jag bränna en skiva (old fashion) och sen är det godnatt!

nu är det på sin plats att hälsa "break a leg", ses efter stormen fans!
Kommentarer
Postat av: sandra

hhaaha, din mamma<333!!

2009-04-05 @ 13:31:27
URL: http://sandrrahelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0