livsglädje, dubbla doser

nu måste skynda mig, bråttom bråttom. jag hade tänkt ta bilen ner till
hamnen för ett ärende för jag har så mycket att göra idag. vad hände?
varfööööööör tog morsan bilen imorse? vi kan inte vara släkt, hon är för
lat. annars är dte ju toppenväder idag! har på mig jeansjackan och converse,
värsta promenadvädret om det inte vore för stressen...

innan det.... idag när jag och andersson busade på skolan kom
vi underfund med stora paket. hehe, idag kom våra studentmössor!
vi var båda överrens om att likheten mellan en sjömansmössa är
ganska slående men still! lyckorus är vad jag kommer att leva på idag!

året det smäller:




vem är inte cool då????! gotta go... ser ni mig på stan, hejja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Studentmössorna har väl alltid sett ut som sjömansmössa?

2009-04-20 @ 18:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0