någonting så ytligt.... jatack

 
ett underbart sätt att visa en kollektion tycker jag. the row by olsen tvillingarna.

varför gillar vi matriella ting? de distraherar oss från the real thing.
jag gillar kläder, skor, smycken. jag gillar tanken på internet som faktiskt
ger mig chansen att åtminstonde få drömma mig bort som en distraktion.
känner jag smärta när jag shoppar? är du kvinna så vet du nog svaret.
(det bränner inte i platsen på höger sida utan snarare i plånboken).

nu ska jag släcka. kanske sova. kanske väljer att drömma. jag håller på att go
mad av tidsbristen, mitt underbara lov är snart över... jag vill inte ta itu med min rädsla. jag vill egentligen inte ta itu med nåt... ever recognize that feeling?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0