några små valda ord.

gårdagen var magisk.
den började med att jag höll uppvärmningen (Y) för att sedan
dra igång ett av de två genrepen vi körde igenom innan lunch.
jag ska göra en historia kort med att jag gjorde illa foten, rejält.
de trodde jag hade brutit lilltån men vad vet jag... inte ville jag åka
in iallafall, det finns inte så mycket att göra åt en bruten tå på akuten!
så jag knarkade piller och blev sedan hög av andrenalinet. fasan över
strumpor och sneakers var long gone. premiären, förutom några få
tabbar var suverän. publikhavet var enormt och vi slog rekord.
när vi alla var samlade på scenen och alla hurrade för oss höll jag
på att grina. ett sånt där happymoment för vinnarna i let´s dance.
sen fick jag blommor till höger och vänster, men buketten från mina
danselever smällde nog högst... tänk att man kan vara så lycklig.

efter en brak middag med min klass på bite line höll lyckoruset kvar,
och även fast många timmar har gått lever jag på det än
nu är det några förestllningar kvar, i intend to continue kick som ass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0