robinsson

HA! ...det är min enda kommentar. gash i love robinsson 2009.

buhu annars då. i want everyday to be like this.
jag tror jag föddes fri, förpliktelser är inte min grej.
jag vill att varje dag som ska vara som denna som sagt, ingen stress
inget hopp om morgondagen, bara ta bilen när jag känner för det,
byta kläder 3 ggr om dagen och ....bara..... andas och må.
imorgon har jag mina kids, då kommer jag inte kunna stressa mindre
för att jag vet att jag ska ha dom på kv. och på måndag har jag inga
lektioner men då vet jag att jag har den förbaskade kompositionövningen
så även fast jag inte gör någonting(slappar) så kommer jag stressa sönder
för jag vet att tisdagen är nära inpå, och efter den kommer onsdag och då
har jag engelska.... ni hör ju? ge mig student och sommarlov NU!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0