slutspurt utan spurt!

jag fasar inför skoldagen imorgon. skola. gå upp vid sex. uääck.
jag tror nästan att det är första gången jag känner såhär, jag
ä-l-s-k-a-r skolan annars. hah, kanske för att jag har haft det alldeles för
jävla gutt den här veckan och kan tänka mig att ha någonting liknande...
som permanent? det känns helrätt med en paus i pluggandet.
hur orkar man studera direkt efter är ett jävla mysterium för mig.

anyway... imorgon... jag fasar.
en frukost med grabbarna och en dubbellektion med andersson
och sen är det slut för den måndagen, but anyways. för sen
kommer det alltid en skoldag efter det.. huuuh. någon outthere
som räknar dagarna till sommarlov?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0