the princess needs her prince.

jag skulle kunna pussa någon för att vädret ska hålla i sig.
det är så jäkla kul att köra på bara asfalt, man bara rullar liksom..
och solen i ögonen och skrota dunjackan.... ojaaa want some more.
ärligt, jag kommer bli riktigt deprimerad om det snöar igen.

jag har annars varit och dansat, det gick kalas. vi fick mycket gjort! (Y)
nu ska jag duscha och sedan läsa klart twilight 4, IGEN!!!!!
askul, läste nyss en artikel som en kvinna hade skrivit om edward
cullen, jag citerar: His actions repeatedly demonstrate a dangerous
mentality of dependency and control
" och det fortsätter med att hon
tycker  att han bland annat borde gå i terapi för att han är en sån
"abusive boyfriend". hahahaha klart han är. dumma kvinna!
hört talats om fiction eller?! men det betyder inte att jag inte vill ha han.
tss, nu ska jag göra mig iordning så jag kan drömma om
princecharming, eller the abusive boyfriend som sagt. man tackar.


abusive? ja tack (!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0