uppdate.



puuuh... åtta dunderbraiga föreställningar gjorda! idag har vi haft de 2
sista föreställningarna, och de gjorde vi båda gångerna för skolan.
jag var nervös som stryk! men det gick ok. glädjeruset/lyckan som sedan kom
överväldigade en då man förstod att det var slut. att det var över....
allt slit och hjärta vi all gett var fullkomligt värt det, every second of it!

och nu sitter jag med glasen på och med handduken på huvudet.
martin fyller 21 år idag, men jag är på annan ort och firar another occasion.
ikväll ska det jäklar i mig firas! kvällen avslutas på oscars där ettor, tvåor och
treor än en gång förenas på en annan scen. i can´t hardly wait!

GLAD PÅSK EVERYONE
Kommentarer
Postat av: emmma

åh bilden var jätte fin paula :) hoppas ni får trevligt ikväll!

2009-04-09 @ 18:01:00
URL: http://atemmak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0