wish me break a leg and a happy new year!

hej! ursäkta min dåliga uppdatering idag, jag kom nämligen nyss
hem från danslokalen. jag har lite dåligt samvete hur lite
jag egentligen använder den där magiska nyckelknippan till
danslokalen. det är bara pure heaven att vara där actually.
imorgon ska jag iallafall visa upp resultatet. help.

jag har aldrig tyckt om dansuttrycket "dance like nobody's watching"
som min mamma, jag tycker det är mesigt och anser väl att dans
ska vara nånting man delar med sig, men när det kommer till
uppvisande av solo är det verkligen nånting att intala sig själv,
bara för att palla och inte slarva. som jag vet att jag kommer göra..
hatar redovisningar.... jag ska dansa till elisa- dancing.

mesinlägg. blehe.
vi hörs imorrn! ta hand om er.
fan vad jag ska må gott imorgon kväll när det är gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0