wish wish.

hej! just hemkommen!
har definitivt vaknat på rätt sida idag när jag, jennie och emma
satt nöjt under täcke och vaknade till sex and the city filmen imorse.

igår var jag emma, jennie, ludde, pontus och svesse på bio. vi såg
kenny starfighter! WOHO! .. var dock lite störd under filmens gång för jag kunde
inte sluta tänka på hur mycket kenny's roll var lik izabel i min klass...
kvällen var grymt mysig iallafall!. dock inte delen då emma lämnade allt godis
kvar på bion för att "hon kände för det" och sedan när två tjejer (fulla) frågade
 om de kunde låna mitt id och de ville inte ge sig... plus att min mobil var lite
död under hela fredagen. sorry guys!

ikväll är jag all alone. inga särskilda planer än att varva ner, spara på krutet.
nu ska jag ladda batterierna med en middag hos min kära granne. så long!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0