dancing my life away, not so bad isnt?!

jag tänker inte ljuga, jag blir mer o mer sugen på att söka vidare på dans.
jag tror inte jag kommer göra det, men så fort jag tänker på att dansen inte kommer
ha en lika stor bit av mitt liv i framtiden ekar ett stort hål i mig, det är läskigt.

vi har dansat som tokar idag. det slog gnistor om es3!
allt inom danssalens ramar gick bra idag, och vilken härlig koreografi lotta gett oss!
nu ser jag bara så jääkligt emot hiphopen imorrn.
faktiskt så känns det konstigt att bara ha vanliga lektioner utöver dansen, det klickar
inte för mig nånstans. jag som älskar språk och alla samhällsämnen som finns annars?!

nu ska jag ladda om batterierna. meaning:
ta en lååång varmdusch och ta nånting att äta. sen blire filmmys under täcket!
laaadda inför imorgon. måste börja med en koreografi till mina kids,
och imorgon på skolan ska vi ska dansa från tolv till fem? total wreck! AND IM
LOVING IT


"mhm, en trött och sliten tjej har signat in nyss! dansat som en toka hela dan,
det är som vanligt det"
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0