dessa wasted timmar.

hej ni där ute, kära läsare!

jag sitter parkerad framför datorn nu och matilda ligger i soffan och ser på scream
(vi pendlar) , jag googlade oskyldigt olika dansskolor i göteborg, och kom in på vidare
dansstudier i london... verkar inte det great. vad som skulle vara ännu great vore
ju om jag kunde bestämma mig snart vad jag vill göra/ vart jag ska ta vägen...
alla dessa val inför framtiden börjar göra mig tokig. så jag sitter och drar flintar från hässan i ren desperation...
det jag vet är att
1jag vill komma bort
2jag vill resa
3jag kan tänka mig fortsätta dansa
4osvosv.... (det är mycket mer)
men allt krävs money. och om nånting ska gå i dans väg ska man helst inte ta ett uppehåll efter gymnasiet innan man söker vidare bara för att tjäna in cash innan.
en hel del danstalang går till waste på det viset...och som aldrig kommer tillbaka.
äsch, allt är så synd.
jobbigt att pengar ska vara svaret på så mycket... jag blir riktigt irriterad.

matilda ska på hundutställning imorrn, vilket leder till att den spansktalande allergikern kommer att ha absolut inga planer inför söndagen, what to do????
och chippen slutar aldrig ringa.....tror någon har gjort ett intryck ;) dingdong.


skänker en tanke till mina emmor också, vi är ju ganska nära varandra :') bara 5 timmar!
puss på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0