fighter.

nu känns det bättre.
jag slog inte sönder något (ligger nog inte i min natur) utan istället,
satte jag helt enkelt igång min silvriga ipod nano, that´s true love!

jag har lagat mat och är ensam i lägenheten. jag har skrikigt mig hes,
vilket fått mig att skrocka åt mig själv - jag blir alltid på bra humör när
jag sjunger för mig själv
(andledning: jag sjunger inte bra. inte alls
faktiskt haha!) och så har jag fått dansa av mig. christina aguilera- fighter
ett perfekt solo nummer a la mi har jag märkt nu. varför riggar jag inte en
kamera i mitt kök hädan efter? - nu ska jag ta tag i den här söndagen, känns inte
bra att jag inta alls kommit till skott, och den där samhälle B uppsatsen som
bara skriker på mig, måste få bli gjord. på återseende alla kära goa läsare,
när laxen i ugnen är klar och duschen och läxor är förbi!

såhär mycket bryr jag mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0