fördjupning (MVG- nivå)

nu efter att ha sett filmen så skulle jag kunna göra volter i luften.

skulle nog lugnt påstå att den är så mycket bättre än step up filmerna!
kan bero mycket på att världens sötaste tjej (jag skojjar inte!) spelar huvud-
rollsinnehavare och kenny wormald spelar killen (!!!!!!!!!!!!!!!!!1)
han ser ut som en liten pojke, men när han dansar....ojojoj (mitt hjärta=highspeed)
han har bland annat dansat i musikvideor med justin, jojo, chris brown and so on..
hans meritlista är otroligt lång och så är han ihop med en från PSD, dö liksom.

filmen var som sagt otrolig, allting satt liksom. perfekt handling, pefekt dans.
nej, även fast filmen är ny överglänser den såpass mycket att det känns som att
step up filmerna är de dåliga "kopiorna" nej, 5 av 5 toasters av mig, och säkerligen
av gabriel också om han hade sett den med mig (tänk om!!!)
om man youtubar den manliga huvudrollen får man mest upp det i hiphopväg,
men i filmen visar han god kvalite på allt! jag och mina danspojkar...
och ack jag tror jag känner att en ny crush är på väg.


snål är jag då inte då jag delar mig av den här godingen.
som sagt, filmen : center stage, alla dansintresserade..det ett måste!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0