HAHAHA!

majas mamma har skaffat blogg!
ah, iallafall den är iallafall nystartad sen den 29 december
jag skrattar så tårarna rinner..

ett utdrag från majas mammas blogg, första inlägget:
"Först måste jag bestämma vad min inriktning ska vara. Hm, få se, inte dagens out fit iaf...så sen som jag är varje morgon...skulle inte funka att stå framför ytterdörren och försöka ta kort på sig själv med två snurrande hundar som håller på att kissa på sig. Dessutom tror jag knappast det finns nån i hela världen som undrar vad jag har på mig just idag? Hahahahahah, en tant som går till jobbet liksom. Men jag kanske ska överraska och tänka till kvällen innan och chocka alla med "dagens out fit". 

see what i mean? och nu ska jag återgå tll edward cullen, "en fridfull suck"



jag hittade ett till stycke jag drog på smilbanden åt. och för att understryka, jag narrar inte majas mamma, utan hyllar henne för sitt mod!

"I Liden blev vi bjudna på kaffe hos Boda Grävtjänst. Kokkaffe. Riktigt kaffe tänker folk från landet. Jag dricker ju inte kaffe men när jag kommer hem till nån gamling eller hos någon som inte känner mig, typ Boda Grävtjänst som tar för givet att man dricker kaffe, då dricker jag. Man vill ju inte verka onormal. Det räcker väl att jag är kvinna och ska jobba med 85 % män.

Runt fikabordet på Boda Grävtjänst var det 100% män. (Om företaget som jag nämnt tre gånger nu skulle sponsra mig, undrar om jag skulle få en traktor eller en grävare? Har ju läst i andras bloggar hur de får presenter var och varannan dag. Kläder, parfymer och prylar.) När jag satte mig ner blev det 85% män igen."
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0