hemmaplan: funderingar som kommer därpå

imorgon kommer verkligeheten att utan no pardon krasha min lilla dvala- bubbla
jag själv byggt upp dom här senaste veckorna.
paniken och ångesten som kommer med ordet "skola" känns inte likt mig.
det jag kan trösta mig med är att jag kommer kicka igång min sista termin på gymnasiet
med otroligt rolig danstimme med fridas sis, anna lotta.
ord kan inte beskriva hur mycket jag ser fram emot det! jag vet att jag kommer
kunna dansa av mig alla bekymmer och iochmed att det är min dans- genre
kommer det bli så.......KUL!!!!!!!!!!!!!!11 jag ser verkligen fram emot det.
om jag skulle haft ett vanlig teoretiskt ämne första dan i skolan på väldigt
länge skulle jag få spel annars. tack o lov för anna lotta do i say.

fortfarande, ingen som är up for bio ikväll?

annars måste jag tvinga med nån man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0