hemmaplan

jag har nog åkt på en liten förskylning, förbaskat.
jag sitter i soffan, på flykt från mitt eget rum jag saknat så mycket
för hyresvärden ville dra några kablar i mitt rum... med sig har han
nån elektriker i min ålder. jag har mammas morgonrock, glasses och
hår som pekar åt lite olika håll (färdades med uppsatt igår, som satt sina spår)
...och jag har musse & mimma pigg på mitt sängöverkast......
men what to do now.

jag har läst ut den andra boken, i härnösand (det skulle aldrig ha hänt om jag fortf
var i göteborg..) har affärerna stängt för röd dag så jag är helt handikappad till
att köpa sista boken i vampyrserien och se hur det går för kärleken.
daaaarför funderar jag på bio ikväll! antingen twilight igen, eller australia.
någon som är villig?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0