I CONFESS

....jag har varit en dålig bloggerska idag!

men det är det att jag har dansat från 8.10 till två idag och sen följde
majsan med mig hem till enkla härnösand, vi fikade semlor på ett mysigt
konditori (visst låter det lite a la 70- års kris?) och sen krashade vi här
med god mat och liiiiite fett!
vi såg såklart, som de godtrogna esteterna vi är, let´s dance ikväll.
bäst var helt klart laila bagge och goa- morgon!
en personlig hälsning till bella: sträck på benen....sluta posa

nu ska vi snart sova sött. vi ligger iallafall i sängen just nu båda två...
vi har dansat mer än 20 timmar sen i ons, vi har något att skylla på!

imorgon följer jag med in till sundsvall och så ska vi se på australia,
äntligen säger bara jag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0