I wanna love somebody, love somebody like you.

sitter och tuggar på lite godis, inte allt för gott.
vill hellre ha mat efter en lång dag med bara dans på schemat.
med håret i en slarvig knut ska jag snart ut och åka med rolf, jag får ha honom
i några timmar så det blir en lång tur=D blir till att tokköra sista spurten!
körkortet är snart mitt.

tror inte att sätta in bilder på mig osminkad (4 av 5 skoldagar ser ut så, på grund
av alla danstimmar) i bloggen vore någon lyckad ide, vilket är andledningen till
att det lätt blir tomt på pics här, kan ju lätt bjuda på gottet jag lyckades åstakomma igår, alltid nånting, sugna?





detta var det jag läste under tiden mästerverket var i ungnen, nyfikna?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0