istället vill jag..


istället för att bara göra skiten så fördröjer jag läxorna som ska göras.
jag sitter hellre och drömmer om saker jag kan göra i en pluggfri värld..
jag skulle kunna läsa mer bloggar
jag skulle bry mig mer om vad jag hade på mig (så jävla sliten att man bara drar
på sig kläder numera som en dålig vana..)
jag skulle skaffa ett arbete så jag får CASH!
jag skulle dansa betydligt mer (jo, det går!)
jag skulle ha tid att vara med "förlorade vänner" & män
jag skulle läsa sista twilightboken på eng.
jag skulle kunna investera mer i min framtid, om jag ändå hade tiden över
att planera hela röran och fundera över vad som erbjuds.
jag skulle vara i fler tävlingar som denna:
 
http://kanal5.se/web/stylebykling/tavlingsinfo
jag skulle tävla om så mycket att jag skulle så småningom vinna nånting.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0