jag gillar att leka med mig själv.

nu tänker jag tipsa dansälskare och övrig publik bland det allra
roligaste jag vet. perfekt känslostimulerare också (jag talar väl mest för
mig själv i guess då jag dansar allt jag känner för stunden)
man både gör av med energi och blir alldeles energifylld i retur.
kuuuuul, tusen toasters på det!

detta är som sagt en metod jag tar till när jag har ytterst tråkigt
eller har väldigt mycket att göra, som plugg (men helt enkelt inte orkar)
hehe, ja iallafall så involverar denna lek med mig själv som lekkamrat,
min iPod! redo för instruktionerna?
det är att göra en dans till varje låt som kommer upp:
iallafall minst 20 sek (reglerna skiftas) och det är huur kul som helst!
jag älskar den leken.
gash, just love it!



nivet, gå lös?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0